Nerdy ballerina

21 Aug

10 Responses to “Nerdy ballerina”

  1. martha August 21, 2011 at 7:45 pm #

    sweet body chain 😀

  2. m August 23, 2011 at 3:27 pm #

    de ce sunt toate pozele facute in acelasi loc (i.e: toneta de carnati din centru vechi)?

    • megwi August 23, 2011 at 7:10 pm #

      Centrul vechi mi se pare locul perfect pentru ceea ce caut eu. Plus ca sunt multe persoane care imi cunosc locatia si vin special ca sa fie pozati:)

      • m August 24, 2011 at 7:23 am #

        Sper sa consideri aceasta critica una constructiva.
        S-au mai facut bloguri de street fashion in bucuresti care s-au dorit “random”, dar au ajuns sa reprezinte nișe (targuri de fashion, evenimente de fashion etc).
        Nu stiu care e premisa acestui blog, dar daca vrei sa creasca intr-un blog de street fashion reprezentativ pentru Bucuresti sau Romania asemeni http://thelocals.dk/ sau http://reykjaviklooks.blogspot.com/ este important sa fie intr-adevar ”random”. Stand in acelasi loc unde oamenii stiu ca te pot gasi creeaza un pseudo-eveniment la care ”subiectii” vor veni pregatiti, deci totally not random.
        Ca spectator si consumator de street blogs, mi-ar placea sa vad mai multa diversitate in stiluri, oameni surprinsi in mai multe locuri din Bucuresti.
        Spun toate astea pentru ca inca astept un blog de street style reprezentativ pentru Bucuresti si cred ca tu ai calitatile necesare pentru a-l dezvolta.
        Succes si da, n-aveam nimic de facut la birou azi 🙂
        M.

      • megwi August 24, 2011 at 8:56 am #

        Centrul istoric este o zona reperezentativa pentru Bucuresti. Eu vreau sa ma identific cu aceasta zona. Si in fiecare oras unde am mers sau voi merge, voi alege o singura zona unde voi face poze. This is my thing and I want to keep it like this:D As vrea sa va multumesc pe toti cei care mi-ati facut anumite sugestii legate de blog, dar eu consider ca cel mai important lucru la un blog de street fashion este outfit-ul si felul in care persoana pozata isi prezinta outfit-ul 🙂

        ps: e bine ca ai un birou:)

  3. atlas September 7, 2011 at 1:10 am #

    dar sincer, centrul vechi a devenit atat de boooooring iar lumea din poze arata…..well……cam la fel. outfiturile sunt ok dar nu destul de ok pt un blog de street fashion. adica…..multe dintre ele chiar nu au nimic special si parca am vrea sa vedem si altceva decat colectia h&m iar pe langa asta un alt background chiar nu ar strica

    • megwi September 7, 2011 at 10:42 am #

      Eu nu cred ca toate outfit-urile trebuie sa fie WOW! Am cateva aparitii, dar restul, sunt oameni simpli, imbracati simplu si corect. Nu vreau circ! Vreau sa scot in evidenta faptul ca sunt oameni care arata bine imbracati simplu si corect, intr-o zi normala. Anyway, I’m doing my thing. Se va mai schimba blogul pe parcurs, voi veni cu chestii noi.

  4. Nerdy ballerina November 23, 2011 at 10:09 am #

    Buna.Te rog lasa-mi mail ul tau ca vreau sa vorbim ceva.Asta e al meu- andutza_babygirl91@yahoo.com .Te pup,Anda.

Leave a Reply

